Ga naar inhoud

MaxtorDiamond Plus 9 / universe computers b.v.


Aanbevolen berichten

beste mensen, Ik heb een harde schijf gekocht bij Universe Computers B.V. maar nu schijnt deze sinds 25 januari failliet te zijn. Ik wil deze harde schijf terug sturen voor reparatie omdat deze nog in de garantieperiode valt, maar ik weet niet naar waar ik deze moet terugsturen. van maxtor kan ik geen adres vinden in Nederland. Kan ik bijv. een willekeurige winkel binnenlopen waar ze dit soort schijven verkopen en vragen om deze terug te sturen of hieeft iemand een adres of telefoon nummer. of enig ander advies, alvast bedankt
Link naar reactie
Maxtor harde schijven dien je zelf op te sturen naar Maxtor. Je kan online een RMA aanvragen: https://www4.maxtor.com/en/support/service/rma/create/ , waarna Maxtor je een bevestiging via e-mail verzend met de nodige gegevens zoals RMA nummer en verzendadres. Het bevat ook een label dat je op de verpakking dient te kleven, + één voor in de verpakking. Na ontvangst van de defekte schijf, bezorgd Maxtor je binnen de drie dagen een nieuwe.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...