Ga naar inhoud

Electrolux EWF1486GDW stopt bij alle was


Ron-9

Aanbevolen berichten

Beste allemaal, Mijn Electrolux EWF1486GDW stopt bij alle was programma's na 3 minuten. Het spoelen en centrifugeren gaat wel goed. Ik krijg geen foutmelding. Ik heb de afvoer schoongemaakt zonder resultaat. Weet iemand waar de oorzaak kan liggen? Alvast bedankt. Ron
Link naar reactie
Beste Harry, Met de korte was geprobeerd. ik krijg alleen de melding err te zien. Blijf ik drukken dan is het programma meteen afgelopen. (Tijd vliegt naar 0). Met de lange was krijg ik alleen de melding err. Deze melding krijg ik bij beide programma's ook als ik alleen op de + druk. Kun je hier wat mee? Gr. Ron
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Beste Harry, Inmiddels van alles geprobeerd. Etrolux geeft aan dat het uitlezen van de foutcode gaat Door te drukken op start/pauze knop en het + knopje van de timemanager. Ik krijg geen foutcode te zien. Ik alle toevoer gecontroleerd en filters schoongemaakt. De wasmachine verhit wel..Dat heb ik laten controleren. In de verschillende wasprogramma's springt de tijd nog steeds na 3 minuten op 1 minuut en dan meteen op 0. Ik weet niet hoe te reseten en/of een diagnose test laten uitvoeren. Online kan ik niets vinden wat werkt. Heb jij nog een idee? Wil niet de volle pond betalen aan een monteur voor een simpele reset. Ik hoor graag van je. Gr. Rom
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...