Ga naar inhoud

Installeren HP laserprinter 1010 lukt niet


Aanbevolen berichten

Eerst was zonealarm de boosdoener dacht ik, maar ook als die is uitgeschakeld lukt het niet. Omdat tweemaal installeren (onderdelen eraf halen lukte niet) niet goed is, geprobeerd via Windows Wizard. Vanwege fout van mij lukte dat niet. Opnieuw geprobeerd. De wizard blijft al steken bij eerste pop-up. Zoveel mogelijk weggehaald en weer opnieuw geprobeerd via de cd-rom. Hij kwam nu een heel eind, totdat de 'plug-and play' gekopieerd moest worden. Daar blijft de installatie haken. Weer opnieuw geprobeerd, weer bij plug and play dat ie niet doorgaat. Wie helpt mij? Ik heb Windows98 SE met Word XP
Link naar reactie
[quote:b3c79c0443="plextor"]het is toch een printer met usb aansluiting. dan eerst de software dan pas de printer . als je al een keer de software heb geinstall . start opnieuw op. haal dan de software weg ook uit het register . begin dan opnieuw.[/quote:b3c79c0443] Dat weet ik allemaal. Maar hij blijft haken. Hij maakt de installatie dus niet af. Ik moet met ctrl-alt-delete de zaak afsluiten steeds.
Link naar reactie
w98se : ga naar het downloadcenter van Bill en zoek naar twee fixes voor USB, het zijn 2 bestandjes die je dan in de system folder moet plaatsen. Hopelijk helpt dit. Nog iets : heb je de boel direct op de pc-usb aangesloten of doe je dat via een hub ? Indien laatste, geen hub gebruiken. Verder de aanwijzingen (die ken je al) van plextor opvolgen. nb heb je al bij hp gekeken naar fixes ??
Link naar reactie
[quote:4d194f2df1="Bosje"]w98se : ga naar het downloadcenter van Bill en zoek naar twee fixes voor USB, het zijn 2 bestandjes die je dan in de system folder moet plaatsen. Hopelijk helpt dit. Nog iets : heb je de boel direct op de pc-usb aangesloten of doe je dat via een hub ? Indien laatste, geen hub gebruiken. Verder de aanwijzingen (die ken je al) van plextor opvolgen. nb heb je al bij hp gekeken naar fixes ??[/quote:4d194f2df1] Bij HP zie ik geen fixes voor Windows98 en voor USB. Op het microsoft downloadcenter kan ik ook geen fixes voor USB voor windows98 vinden. De usb ga ik aansluiten via een hub, maar eerst moet de software worden geïnstalleerd. En dat lukt niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...