Ga naar inhoud

Samsung Eco Bubble kraakt en uit balans


WF7

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb even een vraag: Wij hebben sinds een paar maanden een wasmachine van Samsung en begint nu al kuren te vertonen. Allereerst lijkt de machine al vanaf het begin niet in balans te zijn en bonkt de trommel regelmatig rechtsonder in het manchet bij het op toeren komen tijdens centrifugeren. De trommel draait dus niet recht, maar wiebelt als het ware. Ik dacht, tja als dat alles is. Maar sinds deze week gaat dit gepaard met gekraak en geronk/gebonk (geluid als een soort oud veren bed) en lijkt van rechtsonder te komen (schokdemper misschien?). Als de machine eenmaal op toeren komt is het weg. Het klinkt niet echt fijn en wil dan altijd dat ding uitzetten, maar wie wil er natte was. :p Verder hoor ik, als ik de trommel met de hand draai, 1 hele draai een schrapend/aanlopend/schurend geluid en is daarna weg. Dit blijft dan weg todat de trommel weer even een tijdje stil heeft gestaan. Is dit de lager of plakt er misschien ergens wat tussen wat gaat verkleven. Best wel vreemd vind ik... Wat heb ik al gedaan? -Kookwas (meerdere zelfs) -Met azijn gewassen -Deksel eraf gehad (niks geks gezien) -Opnieuw de pootjes afgesteld -Helemaal waterpas gezet Ik weet het verder niet meer... kapoet?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...