Ga naar inhoud

stopt na het vullen met water


Michael-9

Aanbevolen berichten

Ik heb een indesit iwc5145 wasmachine. Het probleem is dat de wasmachine eerst helemaal niks meer deed. Mijn vrouw heeft gelijk het filter schoongemaakt, maar dat was niet het probleem. Zelf dacht ik aan het water toevoer omdat er maar heel weinig water in de trommel kwam. Ik het inlaatventiel vervangen en nu vult de machine zich wel met water maar begint niet aan zijn programma. Normaal tikt het 2 keer en start het programma. Nu tikt de machine ook maar start niet. Na een tijdje tikt het nog 2 keer en daarna doe het helemaal niks meer. Nu dacht ik zelf aan de deurvergrendeling, alleen het lampje blijft de gehele tijd branden dat de deur op slot zit. Ik heb er ook aal hard tegen aan geduwd en tikken op de deur gegeven maar niks hielp. Het vreemde is natuurlijk dat de trommel zich wel vult met water, wat weer niet zou mogen als de vergrendeling van de deur niet in orde is. Heeft iemand een idee wat het zou kunne zijn voordat ik weer van alles vervang wat misschien niet nodig is
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...