Ga naar inhoud

DVD-fikker wil niet op 8X of hoger (NEC3500)


Aanbevolen berichten

Hi to all of u, Ik heb een NEC3500-AG (fw: 2.16). Volgens mijn informatie is dit echt een 16x brander, maar wat ik ook probeer. Ik krijg hem niet van 4X af. Er schijnt onofficieele firmware in omloop te zijn, maar daarmee verpest ik dan mn garantie. Ik heb nu de nieuwste versie van Nero in gebruik (6.6.0.1, volledig geregistreerd), ik draai een p4 2,6, 1gig ram, fikker heeft zn eigen IDE-bus. Meer mogelijke relevante info kan ik zo niet bedenken... Iemand enig idee? Bij voorbaat dank :) -edit- Ik heb verschillende merken 8x schijfjes geprobeerd, van verschillende fabrikanten.
Link naar reactie
[quote:13b4b24539="Arend Akkerman"]Waarschijnlijk herkent hij de schijfjes niet als 8 speed. In de firmware staat beschreven welke schijfjes hij op welke snelheid kan branden. Ik heb deze brander ook en hij brandt 8 speed platinums op 12 speed. Ik heb trouwens firmware versie 2.17[/quote:13b4b24539] Ik heb ook 8 speed platinums. Geen 12 speed hoor...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...