anoniem Geplaatst: 7 november 2004 Delen Geplaatst: 7 november 2004 Hi to all of u, Ik heb een NEC3500-AG (fw: 2.16). Volgens mijn informatie is dit echt een 16x brander, maar wat ik ook probeer. Ik krijg hem niet van 4X af. Er schijnt onofficieele firmware in omloop te zijn, maar daarmee verpest ik dan mn garantie. Ik heb nu de nieuwste versie van Nero in gebruik (6.6.0.1, volledig geregistreerd), ik draai een p4 2,6, 1gig ram, fikker heeft zn eigen IDE-bus. Meer mogelijke relevante info kan ik zo niet bedenken... Iemand enig idee? Bij voorbaat dank :) -edit- Ik heb verschillende merken 8x schijfjes geprobeerd, van verschillende fabrikanten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2004 Wat voor media gebruik je ? Als je DVD +R 4 speed gekocht heb, kan je doen wat je wil maar branden op hogere snelheden, ga daar dan niet van uit. Soms heb je geluk en kan je lagere speed op hogere speed branden. Of dan de kwaliteit van het branden en dat ie leesbaar blijft na een jaar, da's vaak risico. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2004 Ik heb nu op mn buro een doosje Traxdata 8x +r liggen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2004 heb ik het fout of ? Ik dacht dat de N3500 een 16x bakker was lijkt me iig een beveiliging tegen te snel branden, maar volgens mij zijn de meeste schijven gewoon op 8x te bakken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2004 klopt ik zat scheef te tikken ;) het is een 16x brander, ik heb 8x schijfjes, en hij fikt max 4x. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2004 Ga hier eens neuzen voor een antwoord http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/968016/0 (dit is deel 2, er is dus ook een deel 1) of hier (engelstalig) http://club.cdfreaks.com/forumdisplay.php?f=86 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2004 Waarschijnlijk herkent hij de schijfjes niet als 8 speed. In de firmware staat beschreven welke schijfjes hij op welke snelheid kan branden. Ik heb deze brander ook en hij brandt 8 speed platinums op 12 speed. Ik heb trouwens firmware versie 2.17 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2004 [quote:13b4b24539="Arend Akkerman"]Waarschijnlijk herkent hij de schijfjes niet als 8 speed. In de firmware staat beschreven welke schijfjes hij op welke snelheid kan branden. Ik heb deze brander ook en hij brandt 8 speed platinums op 12 speed. Ik heb trouwens firmware versie 2.17[/quote:13b4b24539] Ik heb ook 8 speed platinums. Geen 12 speed hoor... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2004 Firmware update was de oplossing. Van 2.16 naar 2.17. Thnx 2 u ! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen