Ga naar inhoud

Memory stick reboot computer


Aanbevolen berichten

Windows XP hoort de drivers voor een USB stick in huis te hebben. Wat denkt bijvoorbeeld je virusscanner van een extra medium in je computer. In het configuratiescherm kun je instellen dat de computer niet automatisch moet herstarten als er een fout is gevonden. Dan krijg je een b.s.o.d. met een mogelijke foutmelding, waar wij misschien iets mee kunnen bereiken, probeer dat 'ns. Groetjes van Jan Willem
Link naar reactie
[quote:047cdb786a="jwspruyt"]Windows XP hoort de drivers voor een USB stick in huis te hebben. Wat denkt bijvoorbeeld je virusscanner van een extra medium in je computer. In het configuratiescherm kun je instellen dat de computer niet automatisch moet herstarten als er een fout is gevonden. Dan krijg je een b.s.o.d. met een mogelijke foutmelding, waar wij misschien iets mee kunnen bereiken, probeer dat 'ns. Groetjes van Jan Willem[/quote:047cdb786a] Is het mogelijlk aan te geven waar in het configuratiescherm dit is in te stellen? Bedankt.
Link naar reactie
[quote:dc549e80d1="gerritdevos"]Het scherm wordt zwart, zonder zichtbaar afsluiten. Daarna vindt reboot plaats.[/quote:dc549e80d1] toen is sp2 geinstalleerd had. als ik toen me computer opstarten kreeg ik een zwart scherm de voor en me muis lampje ging ook niet branden (wat het normaal bij een reboot wel doet) me webcam lampje ging aan uit (wat normaal gewoon blijft branden) na 10 minuten ofzo starte die de pc een keer op. ik kon de niks tegen doen op heel veel forums gevraagt maar die wisten het niet. heb gewoon sp2 verwijdert en geen problemen meer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...