anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Delen Geplaatst: 6 november 2004 Sinds enige dagen wordt mijn computer gereboot op het moment dat ik een memory stick aansluit aan een USB poort. Het gebeurt sinds Windows XP Home SP 2 is geinstalleerd. Weet iemand wat hier de oorzaak is en belangrijker nog weet iemand de oplossing. De memory stick is een PEAK 128 Mb, USB 2.0. Bedankt. Gerrit de Vos. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 hoe wordt ie gereboot? sluit hij netjes af of gaat ie direct naar de bios scherm? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 Ik had dit ook, het opnieuw installeren van de usb drivers gaf bij mij de oplossing. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 bij xp hoeft dat volgens mij niet. Mijn raad is: xp sp2 eraf knikkeren tenzij iemand een goeie oplossing weet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 Windows XP hoort de drivers voor een USB stick in huis te hebben. Wat denkt bijvoorbeeld je virusscanner van een extra medium in je computer. In het configuratiescherm kun je instellen dat de computer niet automatisch moet herstarten als er een fout is gevonden. Dan krijg je een b.s.o.d. met een mogelijke foutmelding, waar wij misschien iets mee kunnen bereiken, probeer dat 'ns. Groetjes van Jan Willem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 Het scherm wordt zwart, zonder zichtbaar afsluiten. Daarna vindt reboot plaats. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 [quote:047cdb786a="jwspruyt"]Windows XP hoort de drivers voor een USB stick in huis te hebben. Wat denkt bijvoorbeeld je virusscanner van een extra medium in je computer. In het configuratiescherm kun je instellen dat de computer niet automatisch moet herstarten als er een fout is gevonden. Dan krijg je een b.s.o.d. met een mogelijke foutmelding, waar wij misschien iets mee kunnen bereiken, probeer dat 'ns. Groetjes van Jan Willem[/quote:047cdb786a] Is het mogelijlk aan te geven waar in het configuratiescherm dit is in te stellen? Bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 [quote:dc549e80d1="gerritdevos"]Het scherm wordt zwart, zonder zichtbaar afsluiten. Daarna vindt reboot plaats.[/quote:dc549e80d1] toen is sp2 geinstalleerd had. als ik toen me computer opstarten kreeg ik een zwart scherm de voor en me muis lampje ging ook niet branden (wat het normaal bij een reboot wel doet) me webcam lampje ging aan uit (wat normaal gewoon blijft branden) na 10 minuten ofzo starte die de pc een keer op. ik kon de niks tegen doen op heel veel forums gevraagt maar die wisten het niet. heb gewoon sp2 verwijdert en geen problemen meer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 [quote:f3065fd12b="Martijn Hogendorf"]Ik had dit ook, het opnieuw installeren van de usb drivers gaf bij mij de oplossing.[/quote:f3065fd12b] Dit is de oplossing voor mijn probleem. Na opnieuw installeren van de bijgeleverde software, werkt het nu wel goed. In ieder geval dank. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen