Ga naar inhoud

Zanussi ZWG 3142


Sam-3

Aanbevolen berichten

Het eerste patroon dat ik kreeg, was beiden gezamelijk 3x maal achtereen. Als ik dit nu doe lopen alle lichtjes van links naar rechts met één piepsignaal en schiet de waterpomp weer aan en gaat het lichtje einde weer pinken en piepen. Alle stekkers nagelopen en dubbelcheck, het lijkt alsof de machine geen water wil aanzuigen
Link naar reactie
Even geheel uit zetten (stekker er uit) en dan nogmaals de code op vragen. Als je weer op de zelfde code komt dan is het E33. Kan meerdere oorzaken hebben. - Nivo regelaar goed aangesloten, geen stekkers los liggen? - Verwarmings element goed aangesloten, geen stekker van aarde met voeding verwisseld? - Geen bedrading beschadigd?
Link naar reactie
De code die ik nu krijg, zijn alle lampjes die één voor één van links naar rechts lopen. Van prewash tot einde. Nog eens alle draden nagekeken, alles aangesloten volgens foto die ik had genomen, alleen waterpomp was ik niet zeker, maar die pompt mooi naar buiten dus....
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...