Ga naar inhoud

Samsung eco bubble LE1 code


Willem-10

Aanbevolen berichten

WF0804Y8 machine geeft storing LE1 , code komt overeen met een lekkage. Bodemplaat is droog en de sensor is schoon. Als de stekker uit het stopcontact geweest is dan start de machine weer en soms kan ik dan een was draaien. Storing komt wel steeds terug machine stopt dan en pompt de trommel leeg. Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Link naar reactie
Geen sporen van roest , plaat is droog en er ligt wat stof op. Water leksensor heb ik verwijderd en schoongemaakt opnieuw aangesloten maar de storing komt terug. Printplaat heb ik gedemonteerd en alle stekkerverbindingen gecontroleerd , geen bijzonderheden gevonden. Kan het een elektronica component zijn?
Link naar reactie
Mogelijk word je door de foutmelding op het verkeerde been gezet. Als je nergens lekkage ziet en de sensor droog en schoon is kan het ook nog de nivo regelaar zijn. Maar is wel een gok. Blaas het slangetje hiervan eens goed door. http://www.europart.nl/wasmachine+onderdelen/electronica/samsung/dc9601703b+04076010/ zit ergens rechts boven. Trek het slangetje er af, blaas slangetje goed door, zet hem weer terug en probeer hem dan nog eens.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb de niveau regelaar gevonden en het slangetje doorgeblazen. geen bijzonderheden aangetroffen. Ik heb alle slangen losgehad en zie niets afwijkends. Nieuwe printplaat kost 180 euro en vindt ik te duur. Ik heb inmiddels een andere wasmachine staan want kan niet zonder ,maar iets zegt mij dat het een kleinigheid is. Of de voeler , zijn 4 stalen pinnetjes , is stuk. Machine leek het eerst goed te doen maar na een uur wassen toch weer de code en machine wordt leeggepmpt en stopt ermee. De printplaat is helemaal ingegoten met een plastc laag dus eea doormeten kan ook niet. Heb je nog een tip harry
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...