Ga naar inhoud

Samsung WF702Y4BKWQ E4 melding maar zond


Petra-V

Aanbevolen berichten

Hallo, bij onze machine onderstaande problematiek: Mijn Samsung heeft een vreemde storing. Bij het starten van een wasprogramma is er geen watertoevoer, en geeft 'ie error 4e (probleem watertoevoer). Kraan, slang en filter gecontroleerd, dit is allemaal ok. In het programma Spoelen + Centrifugeren pakt 'ie echter wel water. Ook de afvoer is ok, en afpompen gaat zonder problemen. Ik heb een manier gevonden om hier omheen te werken, maar ideaal is dit niet; Ik doe de was er in en start het programma Spoelen + Centrifugeren, als 'ie vol is zet ik 'm uit en weer aan, en start vervolgens een volledig wasprogramma. Deze werkt 'ie dan gewoon af (inclusief spoelen / water pakken). Verwarmen en centrifugeren werken dus ook, het is echt alleen het geen water willen pakken aan het begin van een programma (behalve Spoelen + Centrifugeren). Iemand een idee? ik zou het super vinden als iemand ons kan helpen mvg Petra
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...