Ga naar inhoud

Miele Novotronic W363 lekt / storing wat


Kleinewasjes-1

Aanbevolen berichten

Hallo forumleden, mijn wasmachine Miele Novotronic W363 lekt water uit het zeepbakje bovenaan en geeft dan storing watertoevoer/afvoer in display. Als ik dan het filter links onderaan losdraai komt er aardig wat water uit dit filter. Als al het water eruit is kan ik ong. 3 wasbeurten draaien en komt er weer water uit het zeepbakje en springt display op storing watertoevoer/afvoer. Gisteren de machine uit elkaar gehaald en wat (lichte) verstoppingen in de rubberen slang onderaan zeepbak verwijderd. Nu 2 wasbeurten gehad en komt er toch nog ong. 0,5 liter water uit filter. Is dit normaal, en staat er altijd water in de pomp achter het filter? Nog geen storing/lekkage gehad oid.
Link naar reactie
Er staat altijd water bij de pomp/filter en dat hoort ook zo. Als er water uit het zeepbakje lekt dan zit de slang tussen zeepbak en kuip verstopt of de ontluchtings slang boven op de kuip zit niet god of is verstopt. PS: je gebruikersnaam is slecht gekozen... Mijn collega techneut op deze site is "Miele fan"
Link naar reactie
Beste Harry, Bedankt voor je reactie. Er loopt nu geen water meer uit de zeepbak, maar na 2 keer wassen toch weer storing "watertoevoer". Dan zit er behoorlijk wat water (zeker 2 liter) bij het filter. Dit water haal ik er dan uit en kan ik weer 2 beurten wassen, enz. Heb jij enig idee waar dit aan kan liggen? ps: nickname is veranderd:) kleinewasjes
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...