Ga naar inhoud

Zanussi zwh6149


Martin-14

Aanbevolen berichten

Hallo ik hoop dat er iemand is die mij met het volgende kan helpen . Mijn zanussi doet niets meer . Er branden geen lampjes meer . De stekker zit er in en er staat stroom op . Het water is aangesloten en er staat waterdruk op. Toch komt er geen water in de machine . Op het waterinlaatventiel zitten twee schakelaars . Op het ene staat nog 35volt en de andere staat helemaal niets .
Link naar reactie
Volg het netsnoer naar binnen. Je komt dan uit bij het netspannings filter. Komt daar nog wel 230V uit? Volg die kabel naar de elektronica module. Zitten de stekkers op de module goed vast. Voor meer hulp het lange 91xxx nummer ook even vermelden. PS: op het inlaat ventiel zitten geen schakelaars maar maar spoelen en deze krijgen 230V als ze de water klep open moeten trekken.
Link naar reactie
Dag Harry, bedankt voor je reactie. Dan zal ik vanavond even goed moeten kijken of er 220 v op staat . Zoals gezegd branden er geen lampjes en op het inlaatventiel staat op één spoel 35v.. Het 91 nr is niet helemaal goed te lezen maar is waarschijnlijk. : 914806411. 00 Het cijfer 8 is door slijtage niet goed te zien het zou ook een 9 kunnen zijn.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Gisterenavond had ik hem weer aan het draaien maar helaas tijdens de eerste wasbeurt gingen de lampjes weer uit . De machine heeft het programma wel afgemaakt maar een nieuwe ronde weigert ie . De machine wordt bij mij thuis gebracht zodat ik er in alle rust aan kan werken . Ik geef het nl nog niet op ( dit wordt een principekwestie ) . De storingsdiagnose info is wel bruikbaar maar er staan geen meetgegevens in van midden op de printplaat en ook van de bedieningsprintplaat staan er geen Gegegevens op, maar goed beter iets dan niets . Ik hou je zeker op de hoogte van mijn bevindingen .
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...