Ga naar inhoud

Wasmachine LG waterstop yukon dicht?


Niels-9

Aanbevolen berichten

Goedendag allen, Ik heb een wasmachine van het merk LG aangeschaft, met daar een watertoevoerslang waarop een waterslot/waterstop zit van Yukon(opgezocht, zegt mij verder niets). Wasmachine op zijn plek, stekker erin. Waterslang aan de wasmachine en andere kant aan de kraan. Kraan uiteraard open. Alles eigenlijk zoals het volgens mij hoort, alleen komt er geen water door de slang, welk programma ik ook draai en hoelang ik ook wacht. Ook de bekende foutcode IE wat betekent dat hij geen water krijgt. Wat gaat er mis? De waterstop geeft overigens een klein rood rondje aan, maar volgens mij is dit normaal? Zo kwam die iig uit de verpakking.
Link naar reactie
"De waterstop geeft overigens een klein rood rondje aan, maar volgens mij is dit normaal" Volgens de http://www.lg.com/nl/ondersteuning/ondersteuning-product/lg-FH4B8TDA7 blz 31 [B]niet[/B]. Rood betekend dat de beveiliging van de slang actief geworden is. Ik weet niet of je dit kunt resetten of dat je de slang leeg kunt laten lopen door hem op de kop te houden. Volgens de gebruiksaanwijzing moet je hem dan vervangen. Neem contact op met je leverancier en vraag hem hoe verder te handelen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...