Ga naar inhoud

Bosch wfo3250 blijft hangen in programma


jwdejonge

Aanbevolen berichten

Tijdens het wasprogramma blijft de wasmachine staan/hangen op Wassen en schakelt niet zelf door naar Spoelen.Door zelf de knop op Spoelen te zetten gaat ie verder en werkt het programma af. Wie heeft een idee wat hier loos is? Zou resetten een optie zijn en wie kent de exacte resethandelingen voor dit type? Alleen voor andere Bosch wasmachines kunnen vinden op internet.
Link naar reactie
Geen knipperende lampjes o.i.d. Hij (de wasmachine) wordt warm. Van Bosch Ned.kreeg ik als tip mee om het pompfilter schoon te maken; heb ik gedaan en er zat wel wat kleine rommel in. Als reset gaf Bosch aan om de programmaknop op 0 te zetten, de stekker er uit en de kraan dicht. Ook dit hebben we gedaan maar heeft niet geholpen; vanmiddag bleek het euvel nog hetzelfde.
Link naar reactie
Je type nummer is niet volledig, ik ga even uit van de WFO3250NL/07. Wat ook mogelijk is, is dat de nivo regelaar niet goed schakelt/niet de juiste water hoogte meet door een verstopt slangetje. Verwijder het bovenblad, rechts boven zit de http://www.bosch-home.nl/store/product/Niveauregelaar/00427040 Trek het slangetje er af en blaas het slangetje goed door. Blaas ook in het tuitje van de nivo regelaar, hij zou meerdere keren moeten klikken. Zet slangetje terug en probeer hem dan nogmaals.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...