Ga naar inhoud

Verstopte cartridge


Aanbevolen berichten

Volgende tip: neem een wattenschijfje zoals Demakup en drenkt dit met isopropanol en leg hierop de cartridge zodanig dat de spuitmondjes goed contact maken met het vochtige watje en het geheel in een bekertje. Laat dit een hele nacht staan. Afwrijven met een schoon wattenschijfje met isopropanol. Andere mogelijkheid: de stopjes bovenaan doordrukken van de cartridge en met een spuitje zonder naald wat druk steken in de individuele compartimenten zodat de spuitmondjes onderaan opengaan.
Link naar reactie
Ik heb een zelfde probleem gehad. Ik vul mijn HP deskjet cartridges zelf bij. daarvoor maak je via de vulopeningen aan de bovenkant gaatjes. Ik wilde een lege uitgedroogde inktkop weer opnieuw vullen maar deze was na vulling verstopt. De oplossing was door er de injectienaald ,waarmee de inkt was bijgevuld, met een lange naald er diep in te steken. Door nu de lege injectienaald met kracht leeg te drukken tewijl ik de naald er zo diep mogelijk in had zitten spoot het blijkbaar de blokkades in de spuitmondjes weg. Daarna was de cartridge weer prima te gebruiken. Deze truc klinkt misschien wel grof maar werkt perfect. Hans
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...