anoniem Geplaatst: 20 juli 2004 Delen Geplaatst: 20 juli 2004 Als mijn nieuwe cartridge (juni 2004) te oud was en misschien wat verdroogt, weet iemand dan of ik hem met water/spiritus of alcohol los kan weken? Geel en rood print nl niet. Het gaat om de printer HP Deskjet 890C Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2004 als de inkt tank nog vol is. zet hem dan met de printkop naar benede in een beetje lauw water . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2004 Hi Plextor, bedankt heb de hele nacht de cartridge in het (bodempje lauw)water laten en warempel hij geeft weer geel en rood maar minder fel dan het moet, cartridge reinigen in de printer heeft niet geholpen nog een nachtje in het water misschien? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2004 Volgende tip: neem een wattenschijfje zoals Demakup en drenkt dit met isopropanol en leg hierop de cartridge zodanig dat de spuitmondjes goed contact maken met het vochtige watje en het geheel in een bekertje. Laat dit een hele nacht staan. Afwrijven met een schoon wattenschijfje met isopropanol. Andere mogelijkheid: de stopjes bovenaan doordrukken van de cartridge en met een spuitje zonder naald wat druk steken in de individuele compartimenten zodat de spuitmondjes onderaan opengaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2004 Ik heb een zelfde probleem gehad. Ik vul mijn HP deskjet cartridges zelf bij. daarvoor maak je via de vulopeningen aan de bovenkant gaatjes. Ik wilde een lege uitgedroogde inktkop weer opnieuw vullen maar deze was na vulling verstopt. De oplossing was door er de injectienaald ,waarmee de inkt was bijgevuld, met een lange naald er diep in te steken. Door nu de lege injectienaald met kracht leeg te drukken tewijl ik de naald er zo diep mogelijk in had zitten spoot het blijkbaar de blokkades in de spuitmondjes weg. Daarna was de cartridge weer prima te gebruiken. Deze truc klinkt misschien wel grof maar werkt perfect. Hans Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2004 Hallo, bedankt maar helaas is het mij niet gelukt, handen en al onder de inkt dus geef er nu maar de brui aan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2004 als hij verstopt is gewoon ff met de hele familie zoeken komt dan vast wel in orde.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2004 [quote:bb6d6b9e5f="Long John"]als hij verstopt is gewoon ff met de hele familie zoeken komt dan vast wel in orde..[/quote:bb6d6b9e5f] :roll: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen