Ga naar inhoud

Verschil audigy 2 en SB live!


Aanbevolen berichten

Wat heeft het voor voordeel (wat is het verschil) tussen bovengenoemde kaarten. Heeft het enig voordeel voor mij om de sb live! te vervangen door de audigy 2 (geluid speelt in principe geen al te belangrijke rol voor me) Heb van te voren altijd de soundstorm van mijn nforce2 bordje gebruikt (A7N8X) en was daar zeer tevreden mee. Heb nu sinds ik de A8V gebruik de SB live! weer in gebruik aangezien de onboardsound nogal wat processorpower schijnt te snoepen.....
Link naar reactie
[quote:5df73ea362="micky.g"][b:5df73ea362]Heb van te voren [/b:5df73ea362]altijd de soundstorm van mijn nforce2 bordje gebruikt ([b:5df73ea362]A7N8X[/b:5df73ea362]) en was daar zeer tevreden mee. [i:5df73ea362][b:5df73ea362]Heb nu sinds ik de A8V gebruik [/b:5df73ea362][/i:5df73ea362]de SB live! weer in gebruik aangezien de onboardsound nogal wat processorpower schijnt te snoepen.....[/quote:5df73ea362] goed lezen jongens!! ik had bij de A7N8X de soundstorm in gebruik! (die naar mijn weten inderdaad niet zo heel veel processortijd verbruikt) Ik had het echter nu over de onboard sound ( ALC850) op mijn NIEUWE moederbord die wel redelijk van de processortijd snoept. Om die reden heb ik nu juist de SB Live! in gebruik!
Link naar reactie
[quote:e0edd5dc70="micky.g"][quote:e0edd5dc70="micky.g"][b:e0edd5dc70]Heb van te voren [/b:e0edd5dc70]altijd de soundstorm van mijn nforce2 bordje gebruikt ([b:e0edd5dc70]A7N8X[/b:e0edd5dc70]) en was daar zeer tevreden mee. [i:e0edd5dc70][b:e0edd5dc70]Heb nu sinds ik de A8V gebruik [/b:e0edd5dc70][/i:e0edd5dc70]de SB live! weer in gebruik aangezien de onboardsound nogal wat processorpower schijnt te snoepen.....[/quote:e0edd5dc70] goed lezen jongens!! ik had bij de A7N8X de soundstorm in gebruik! (die naar mijn weten inderdaad niet zo heel veel processortijd verbruikt) Ik had het echter nu over de onboard sound ( ALC850) op mijn NIEUWE moederbord die wel redelijk van de processortijd snoept. Om die reden heb ik nu juist de SB Live! in gebruik![/quote:e0edd5dc70] oke'het gaat over een nieuw mobo :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...