Ga naar inhoud

[Search]MP3 speler met accu, via pc-->USB oplaadbaar


Aanbevolen berichten

Gedaag, Ik heb hier een Dyne MP3Speler (128mb, 8x2x3 (lxbxh), USB2, AAAbatterijtje) maar die is kapot gegaan (geen garantie ed). Was echt een superstick, altijd werkend, supersnel, maar het grote nadeel was de batterij... Nu zag ik iemand met een andere stick, met een accuutje erin, die als je hem aan je/de USB hangt/hing, automatisch ging opladen. Nu wil ik ook zo'n ding. Ik heb ongeveer 100EUR (pas na de vakantie, denk aan eind augustus) te besteden (120 is echte maximum) aan een nieuwe stick. Natuurlijk wil ik het liefst 256MB, maar ik weet niet of ik daar wel aan kan komen icm een accuutje eringebouwd (voor 100EU of minder). Met of zonder radio intresseert me niet, want die gebruik ik toch niet. Snelheid (dus usb1.0 of 2.0) maakt ook niet uit. De accu moet 2 uur meegaan, da's nl de max tijd dat ik op mijn mooie fietsje onderweg ben :wink:. Daarna leg ik hem dan gewoon aan de pc... Merk en goed door tests gekomen intreseert me ook al niks, wat dit soort dingen betreft ben ik niet zo kieskeurig als gewoonlijk. Hij moet kleiner zijn dan 13x4x3 (lxbxh). Tja, ik weet niet wat ik verder moet vermelden. Ik heb al op internet gezocht, maar niets kunnen vinden met pc-accu-lader. Graag ook nog vermelden waar die te koop is :D Mvg, Lodyx
Link naar reactie
Philips heeft een paar mp3 speltertjes met een ingebouwde accu. Ik heb zelf de key005 128mb en die heeft een accu waar je ongeveer 5 uur mee kunt luisteren, ik heb er ook bijna altijd een externe batterij aan hangen wat het totaal op iets van 12 uur brengt. Je kunt hem idd gewoon via de usb poort opladen. Met een schakelaar kun je switchen tussen opladen en playback/pc modus. Het enige minpuntje eraan vind ik dat je de stick alleen kan bedienen met de afstandsbediening in het snoer, als er ook nog knopjes op de stick zelf hadden gezeten was het helemaal top geweest. Dus het kan zijn dat ik nog eens op zoek ga naar een andere usb mp3 pen. En ook de 128mb is wat aan de krappe kant idd als je wat hoge kwaliteit mp3 erop kwijt wilt, dan zit hij al snel vol.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...