Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ja :lol: :lol: Wij hebben thuis nog een compaq contura 400cx staan (x=letter die ik zo niet uit mn hoofd weet). Daar hebben wij ook een handleiding van. De laptop (486) is officieel nog steeds van mn vaders werk, dus je kunt m niet overkopen/krijgen :P Maar als je iets wilt weten wil ik het wel opzoeken ;) staat hij trouwens niet op www.compaq.com??
Link naar reactie
[quote:ad74207724="Obi-wan-kenobi"]Ik kom niet verder als dit: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DocumentIndex.jsp?contentType=SupportManual&locale=en_US&docIndexId=179111&taskId=101&prodTypeId=321957&prodSeriesId=96242[/quote:ad74207724] Die is veel uitgebreider dan de handleiding die wij nog hebben. Die van ons was gewoon in het NEderlands. Matsoft, als je iets niet in die engelse kan vinden mag je t gewoon vragen hoor, k zoek het dan wel ff in onze NEderlandse op. :wink:
Link naar reactie
[quote:e3d60b964b="Kaz'Duzar"][quote:e3d60b964b="Obi-wan-kenobi"]Ik kom niet verder als dit: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DocumentIndex.jsp?contentType=SupportManual&locale=en_US&docIndexId=179111&taskId=101&prodTypeId=321957&prodSeriesId=96242[/quote:e3d60b964b] Die is veel uitgebreider dan de handleiding die wij nog hebben. Die van ons was gewoon in het NEderlands. Matsoft, als je iets niet in die engelse kan vinden mag je t gewoon vragen hoor, k zoek het dan wel ff in onze NEderlandse op. :wink:[/quote:e3d60b964b] Ja ik zou graag willen weten wat betekend: ALs je op FN + F7 drukt (dan komt er een Accu met een kraantje) wat dit is? Wat kan je hier mee doen?
Link naar reactie
[b:e041b99302]hotkeys[/b:e041b99302] fn+f7 energiebesparingsniveau definitie: Hiermee schakelt u de geluidssignalen van Energiebeheer (powermanagment) in of uit verder staat er nog het volgende in: [b:e041b99302]de accu volledig ontladen en opnieuwe opladen[/b:e041b99302] u ontlaad de accu als volgt: 1 ontkoppel de pc van netspanning, zodat de pc alleen op accu werkt 2 zet de pc aan als hij uitstaat 3 druk op fn+f7 op het popup venster weer te geven en selecteer de optie ontladen (drain) 4 laat de pc aanstaan totdat de acuu bijna leeg is of zihczelf uitzet als de accu bijna leeg is gaan de acculampjes knipperen en geeft het een geluidssignaal\ vervolgens kun je hem met fn+f7 weer oplaten, door die toetsencombinatie in te drukken als je de pc weer opstart en er weer netvoeding aangesloten is [b:e041b99302]energiebesparingsniveau selecteren[/b:e041b99302] druk op fn+f7 om het huidige energiebesparingsniveau weer te geven. met pijltjestoetsen kun je een ander niveau selecteren. je hebt 4 niveaus: 1 hoog (max energiebesparing). deze heeft mar 2 druppeltjes 2 normaal , 4 druppeltjes 3 ontladen 1 lange druppel (4 druppels aan elkaar) 4. aangepast 2 druppel met ventje ernaast Dit ie siegen instellingen LIjkt mij duidelijk genoeg... suc6
Link naar reactie
[quote:53e0af52ea="Kaz'Duzar"][b:53e0af52ea]hotkeys[/b:53e0af52ea] fn+f7 energiebesparingsniveau definitie: Hiermee schakelt u de geluidssignalen van Energiebeheer (powermanagment) in of uit verder staat er nog het volgende in: [b:53e0af52ea]de accu volledig ontladen en opnieuwe opladen[/b:53e0af52ea] u ontlaad de accu als volgt: 1 ontkoppel de pc van netspanning, zodat de pc alleen op accu werkt 2 zet de pc aan als hij uitstaat 3 druk op fn+f7 op het popup venster weer te geven en selecteer de optie ontladen (drain) 4 laat de pc aanstaan totdat de acuu bijna leeg is of zihczelf uitzet als de accu bijna leeg is gaan de acculampjes knipperen en geeft het een geluidssignaal\ vervolgens kun je hem met fn+f7 weer oplaten, door die toetsencombinatie in te drukken als je de pc weer opstart en er weer netvoeding aangesloten is [b:53e0af52ea]energiebesparingsniveau selecteren[/b:53e0af52ea] druk op fn+f7 om het huidige energiebesparingsniveau weer te geven. met pijltjestoetsen kun je een ander niveau selecteren. je hebt 4 niveaus: 1 hoog (max energiebesparing). deze heeft mar 2 druppeltjes 2 normaal , 4 druppeltjes 3 ontladen 1 lange druppel (4 druppels aan elkaar) 4. aangepast 2 druppel met ventje ernaast Dit ie siegen instellingen LIjkt mij duidelijk genoeg... suc6[/quote:53e0af52ea] HEEL ERG BEDANKT!!!!! Nog 1 klijn vraagje. Wat betekend FN + F6 en FN + F5? (hier kun je denk ik maar kort antwoord op geven.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...