Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo heren, ik heb geen idee welk moederbord of bios dit ding heeft. Ik heb een p2 met matrox video kaartje erin. als ik deze bak opstart - krijg ik 2 beeps en daarna 8 beeps en verder wil hij niks meer doen. nu hebik op het internet even gezocht - en het dichtste bij de oplossing kwam ik met de phoenix bios versies omdat deze error 2 - 4 - 4 64K memory failure Bad memory nu leek mij een ram error: dus heb ik de 3 dims eruit gehaalt en 1 voor 1 in dimmslot 1 gedaan om te kijken of deze wilde booten. ik heb overigens ook video kaart verandert. niks dus :( heeft er iemand nog een idee wat dit kan zijn?
Link naar reactie
Maak de kast open en kijk of je kunt ontdekken wat merk, type en revisie van het moederbord zijn. Met behulp van deze gegevens kun je beter achterhalen wat de bios-melding exact inhoud, door b.v. een handleiding voor dat moederbord op de kop te tikken en die te raadplegen. Pak het verder systematisch aan: test bijvoorbeeld eerst de voeding, dan de processor op een ander (goed) moederbord, dan de processor en het onderhevige moederbord, dan moederbord, processor en geheugen enz.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...