Ga naar inhoud

cd-romspeler werkt niet


Aanbevolen berichten

als ik een cd in mijn cd-romspeler doe krijg ik de volgende melding "plaats een ander geschikt medium in station X" dus ik niks afspelen of installeren. ik heb de speler al een keertje bij hardware verwijderd maar dat helpt niet. ik heb een liteon cd speler en heb de driver een keertje proberen te vernieuwen. als het het aan de driver ligt, hoe kan ik deze verwijderen,kan niet teruggezet worden naar de vorige stuurprogramma. wie heeft er voor mij een oplossing en als het ergens anders aan kan liggen, graag ook jullie reactie bvd Hans :o
Link naar reactie
[quote:2ae93f88f2="pruuk"]als ik een cd in mijn cd-romspeler doe krijg ik de volgende melding "plaats een ander geschikt medium in station X" dus ik niks afspelen of installeren. ik heb de speler al een keertje bij hardware verwijderd maar dat helpt niet. ik heb een liteon cd speler en heb de driver een keertje proberen te vernieuwen. als het het aan de driver ligt, hoe kan ik deze verwijderen,kan niet teruggezet worden naar de vorige stuurprogramma. wie heeft er voor mij een oplossing en als het ergens anders aan kan liggen, graag ook jullie reactie bvd Hans :o[/quote:2ae93f88f2]als je speler kapot is . dan is dit de oplossing. LG GCR-8520RBB 52 x Zwart OEM € 15,00
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...