Ga naar inhoud

Canoscan FS 2710 disk ruimte


Aanbevolen berichten

Ik gebruik Windows XP pro en ik heb voor mijn diascanner Canoscan FS 2710 ook de (engelse) driver voor XP gehaald. De scanner werkt uitstekend. In het schermpje dat opent bij ingebruikname wordt onderaan 'disk free' aangegeven. De daar aangegeven vrije diskruimte daalt snel wanneer ik dias scan. De schijf heeft zelf vele Gigabytes vrij. In de help functie wordt aangegeven dat wanneer de vrije diskruimte te klein wordt ande ruimte moet worden gereserveerd. Noch de helpfunctie noch de handleidingen (boekje en electronisch) geven niet aan hoe er andere diskruimte kan worden aangewezen, of hoe de gereserveerde ruimte kan worden gewist. In het installatie programma set-up is een file te vinden waarin frre disk space met 477 wordt gecodeerd. Geen idee hoe dat zou kunnen worden gewijzigd, maar in ieder geval zou het stuurprogramma dan eerst moeten worden verwijderd waarna nieuwe installatie kan plaatsvinden. Misschien heeft iemand ervaring om mij te helpen. Bij voorbaat dank.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...