Ga naar inhoud

Printer stopt na één pagina


Aanbevolen berichten

Heb een paar dagen geleden mijn systeem ge-update vanW98 naar XPpro en sindsdien geeft mijn printer Epson Stylus Color 480 problemen. Na één pagina geprint te hebben stopt hij en geeft de melding "Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan" Is pas weer aan de praat te krijgen na diverse malen de software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd te hebben (de laatste versie)
Link naar reactie
Probleem scheen te worden veroorzaakt door de interne teller die bijhoudt hoe vaak de spuitkanaaltjes worden gereinigd. De inkt die hierbij uit de kanaaltjes wordt gezogen wordt opgevangen in een inktpad en om te voorkomen dat de inkt daarna uit de printer loopt stopt de printer na een bepaalde tellerstand en geeft dan de foutmelding van een onbekende fout en het verzoek (met een flinke zak geld) een dealer op te zoeken voor service. Is zelf op te lossen door teller op nul te zetten met een service-utility te downloaden van www.ssclg.com/epsone.shtml en eventueel de inktpad (onder in de printer) te vervangen of schoon te maken. Mijn printer liep in ieder geval direkt weer als een zonnetje. Moet bij meerdere Epson printers werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...