Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wat is nou precies een Barebone pc? Ik zag deze advertentie staan: [code:1:edc6fe251e]BareBone PC met Intel Pentium IV 2.8GHz (FSB 800 en HT Boxed) 512Mb DDR 400MHz (PC 3200) 80Gb S-ATA Harde Schijf 56x Aopen Cd-Rom Drive 52x Samsung Cd-Rom Brander Video kaart onboard (Intel 865G + ICH5 Max. 256Mb) 5.1 Surround Geluids kaart (Mic in en Audio out aan de voor zijde) Dan heeft deze geluids kaart een digitale Audio in en out (aan de voorzijde) 10/100Mbit Netwerk kaart (LAN) 6x USB 1.1 / 2.0 (4 achter en 2 voor) 3x IEEE1394 Firewire (2 achter en 1 voor) Intel 865G + ICH5 Chipsets (DUAL DDR, HT Tech.) Het systeem word extra goed gekoeld en is mega stil! het draait op Windows XP Professional, en Office XP [/code:1:edc6fe251e] Zou ik hier gewoon m'n monitor op kunnen aansluiten en dan lekker doen met dat ding doen wat ik wil?
Link naar reactie
En bovendien is dit nauwelijks een barebone te noemen want alles zit er al in! Dit lijkt mij een behoorlijke snelle computer, alleen de grafische kwaliteiten zullen te wensen overlaten, want het is een chip in plaats van een echte grafische kaart, en doorgaans zijn losse AGP kaarten, vooral de wat nieuwere (dus ik praat niet over een GF2MX) een stuk sneller dan een chip op je mainboard. Dus lekker gamen (bijvoorbeeld Unreal II) op 150 fps kun je waarschijnlijk wel vergeten. Groetjes van Jan Willem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...