Ga naar inhoud

Incomplete dvd schijfjes weer compleet maken


Aanbevolen berichten

Ik brand nogal wat dvd's en de laatste tijd misluken er nogal wat,Dan is mijn pc aan het branden en net op het laatste moment (97/98/99%) geeft hij een error en dan hout hij op met branden.Zo heb ik al heel wat schijfjes verpruts......nou hoorde ik laatst dat die schijfjes nog ''open'' zouden zijn!?,Kan iemand me hier mischien meer over vertellen....hoe krijg ik al die schijfjes weer aan de praat? Ik brand gewoone princo's -r schijfjes Voorbaad dank,
Link naar reactie
Princo is een prima budgetmerk (laatst nog 100 stuks DVD-R besteld voor 70 euries uit een heffingsvrije partij :D ), ik brand al tijden met dit merk en nooit problemen mee gehad ... met m'n oude Pioneer brander niet en met m'n nieuwe NEC ook niet. Ik zou het euvel dus eerder zoeken bij de brander zelf of bij de software. Welke brander betreft het? Met welke firmware versie is de brander uitgerust? Welke brandsoftware (naam en versie) wordt gebruikt? Gebruik je DVD+R's of DVD-R's? Kies je wel voor 'close disc after burning (no further writing possible)' of zo? Gebruik je multi-session? Probeer ook 's met een rewritable DVD en kijk of het dan wel lukt ...
Link naar reactie
[quote:0db03c3b3b="gerben"]Zoek eens naar Princo op deze pagina: http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_quality.shtml[/quote:0db03c3b3b] Volgens mij staan daar alleen maar cd's... [quote:0db03c3b3b="sdh"]Princo? niet echt een bekend merk..[/quote:0db03c3b3b] Niet bekend? Sorry hoor, maar Princo is HEEL bekend! Princo staat bekend als 1 van de meest compatible media, echter het nadeel is dat ze niet zo duurzaam zijn. Als je echte goede media wil, probeer dan eens Ritek G04's (van Ritek zelf, niet Arita ofzo)... zijn op diverse forums als beste ervaren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...