Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hia, ik heb een 2e netwerkk gekocht. beetje een probleem want ik wil de drivers instaleren. alleen er staat alleen een driver voor windows 98 en '00 en ik heb XP. hy is van trust, moet ik nu een andere zoeken, of wat anders? [b:eabe7959ad]ps. drivers moet je tog eerst instaleren daarna de kaart erin zetten?[/b:eabe7959ad]
Link naar reactie
[quote:a3d7c7a988="evisu"] [b:a3d7c7a988]ps. drivers moet je tog eerst instaleren daarna de kaart erin zetten?[/b:a3d7c7a988][/quote:a3d7c7a988] Nee, als je de kaart plaatst en daarna je pc aanzet, zal hij komen met de wizard "nieuwe hardware toevoegen", grote kans dat XP zelf al de drivers heeft.
Link naar reactie
[quote:02d7b2c081="Comp-Freak"] Waarschijnlijk heeft winXP de drivers zelf, zo niet, dan neem je lekker de win2000 drivers.[/quote:02d7b2c081] Dat werkt ook niet altijd hoor. (meestal wel). Heb ik vroeger ook wel eens met een oud pctje gehad, waar ik WindowsXP opgezet had. Ik kon alleen geen drivers voor WinXP vinden dus die van 2000 maar gedownload. alleen werkten die niet met Windows XP :roll: Maar zoals ik al eerder aangaf, lukt het meestal wel.
Link naar reactie
[quote:2a698cce82="plextor"]dat werkt altijd. maar als je een oude pc heb zonder PNP optie in het bios ja dan werkt het niet he[/quote:2a698cce82] Dan zal dat het wel zijn. Het was een PII 266MHz en ik wilde de drives installeren van een (2mb!! Sis videokaartje). Vandaar, je kunt dus wel altijd gewoon de Win2000 drivers gebruiken..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...