Ga naar inhoud

C!T verzekering


Aanbevolen berichten

Op die manier... Ik had vorig jaar december een WC set gekocht bij Eynstein. Deze set heb ik ingebouwd en deze heeft naar volle tevredenheid zijn werk gedaan, tot 3 weken geleden. De computer kreeg kuren, en ik heb toen de pc gereboot. Daarna werkte de pc weer. Een tijdje later weer problemen, temperaturen en voltages gecontroleerd, en geen rare dingen gezien. Dus heb ik in de kast gekeken en schrok ik me wezenloos. Bij het northbridge blokje trof ik een waterplas aan. Dit had zich al genesteld in het agp slot en over het moederbord. Na inspectie zat er een scheurtje bij de bout van de drukfitting. Gauw de apparatuur uitelkaar gehaald, en gefohnd. Nog twee dagen laten drogen, en de computer opnieuw inelkaar gezet met het northbridge blokje er tussen uit. Geen problemen totdat ik mijn Audigy haar vertrouwde plek teruggaf in haar pci slot. Enorme rook en stank waren het gevolg, en een doorgefikte Audigy en PCI slot. Dit wil Eynstein niet vergoeden, omdat het waterkoeling betreft. Ik zelf zie het niet anders als een voeding die door een constructiefout de computer opblaast. Het is namelijk geen assemblage fout door mij. Hoe zien jullie het?
Link naar reactie
[quote:712b42af39="pcguy"]waarschijnlijk staat er ergens een disclaimer maar je kan het altijd proberen, gewoon even contact opnemen met eynstein[/quote:712b42af39] Dat heb ik gedaan, dit is hun reactie: Tav de gevolgschade: helaas valt de gevolgschade niet binnen de garantie. Het nadeel van waterkoeling is dat er water in zit. Dit zal altijd een risico met zich meebrengen. Het is tevens de reden dat wij in onze assemblage waterkoelsets uitsluiten. Ik begrijp dat dit heel vervelend is maar wij zijn niet aansprakelijk voor gevolg schade. Hoe stom het ook klinkt en is absoluur niet bod bedoeld is dat iemand die een waterkoeling gebruikt weet dat hij risico loopt op het moment dat men een waterkoeling gebruikt.
Link naar reactie
Ik vind hun reactie niet kloppen. Het nb blok was niet goed, dus die moeten ze in ieder geval vergoeden lijkt me, dat is het zelfde als je een defecte videokaart koopt of zo. Als gevolg van de door hun geleverde defecte koeling is ook de rest van de computer beschadigd. Ik zou zeggen, doe er niks meer aan en leg hun deze redenering voor, met als bewijs het gescheurde blokje. Het lijkt mij onmogelijk dat door foutief handelen je zelf dit blokje zo beschadigd. Anders leg je dit probleem voor bij de consumentenbond.
Link naar reactie
[quote:7b3b58c188="Comp-Freak"]Ik vind hun reactie niet kloppen. Het nb blok was niet goed, dus die moeten ze in ieder geval vergoeden lijkt me, dat is het zelfde als je een defecte videokaart koopt of zo. Als gevolg van de door hun geleverde defecte koeling is ook de rest van de computer beschadigd. Ik zou zeggen, doe er niks meer aan en leg hun deze redenering voor, met als bewijs het gescheurde blokje. Het lijkt mij onmogelijk dat door foutief handelen je zelf dit blokje zo beschadigd. Anders leg je dit probleem voor bij de consumentenbond.[/quote:7b3b58c188] marc, er zit wat in wat je zegt en dat blokje moeten ze idd gewoon vervangen maar je kunt ze niet dwingen om de rest ook te betalen, daar is een disclaimer voor :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...