Ga naar inhoud

Wat gaat er mis met mijn digitale videocamera


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn camera de ''jvc gr-dvp3e'' LCD scherm heeft defect, bij openen gaat het scherm uit en bij helemaal dichtklappen gaat hij weer aan. De LCD zoeker functioneert goed. Verder werkt de camera uitstekend. Aantal vragen: Wat kan er dan mis me zijn,wat zouden de defecten kunnen zijn,wat zou dat kosten,waar zou ik deze camera het beste kunnen laten maken als ik dat zelf niet kan? Meer info over camera: http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/6DEF9D5599FE28ECC1256A46003FB7CD
Link naar reactie
[quote:48deb635ac="Bosje"][quote:48deb635ac="katrien"]hoe oud is de camera? garantie? terug naar de winkel en vraag het daar[/quote:48deb635ac] yep, zij zijn verantwoordelijk voor de garantie[/quote:48deb635ac] Hij valt weer net buiten de gerantie,KOOP NIETS VAN JVC ze hebben een service van niets en de aperaten zijn ronduit slecht! Maar back to topic,wat zou er met mijn camera zijn een bruik in een kabeltje of zo?
Link naar reactie
[quote:5d1d41876e="Eddy X"][quote:5d1d41876e="real rock"] bij openen gaat het scherm uit en bij helemaal dichtklappen gaat hij weer aan [/quote:5d1d41876e] Schakelaar die de positie detekteert (open/gesloten) van het LCD scherm werkt gewoon verkeerd.[/quote:5d1d41876e] En nu, is het defect of kan ik het zelf oplossen?
Link naar reactie
[quote:83c202dafc="real rock"][quote:83c202dafc="Eddy X"][quote:83c202dafc="real rock"] bij openen gaat het scherm uit en bij helemaal dichtklappen gaat hij weer aan [/quote:83c202dafc] Schakelaar die de positie detekteert (open/gesloten) van het LCD scherm werkt gewoon verkeerd.[/quote:83c202dafc] En nu, is het defect of kan ik het zelf oplossen?[/quote:83c202dafc]kan ik het zelf oplossen ja.neem een reisverzekering . ga een paar dagen weg . als je terug bent claim het ding dan bij de verzekering :lol: :lol: . hup holland
Link naar reactie
ik denk ook dat het gewoon mechanisch iets is: het 'schakelaartje' in/bij je scharnier van je LCD-scherm is niet goed geplaatst vrees ik. Terug naar de winkel en omruilen. (ik vermoed dat je toch niet gewacht zult hebben tot de waarborg vervallen is om dit probleem op tafel te brengen, het moet zich toch al van in het begin voorgedaan hebben?) Zelf oplossen? a. als jij je waarborg kwijt wil, moet je het doen b. als jij zo technisch bent dat je het scherm er kan afhalen en verder kan gaan kijken hoe het contactje erachter is... ???? Enfin: 'k zou 't maar laten.
Link naar reactie
[quote:8184bae935="plextor"] wat moet dan de rest van dat merk een troep zijn.[/quote:8184bae935] @Plextor, ik erger me altijd dood aan jou, je zit altijd andermans spullen volledig af te kraken, en zit zinloze opmerkingen te geven, of onzinnige antwoorden. Waarom ? Omdat je jaloers bent, je het niet heb en het zelf ook graag wilt, maar niet kunt betalen ? Of ben je zo'n puberaal 14 jarig geval ? Maargoed, probeer je eens te gedragen, niet als een baby, maar als een volwassene! Grtz
Link naar reactie
je geeft een link naar kieskeurig. als dat een van de oordelen is duurzaamheid 6,9 Rob: camera gaat voor de derde keer terug (is mijn tweede overigens ). de video-opname van Peru is deels mislukt. Moet nu weer opgestuurd worden. Ik ben de camera dan weer voor 2 maanden kwijt (zo lang duurt een 'kleine reparatie'omdat ze er zo veel te repareren hebben vertelde een dame mij). JVC verkoopt gewoon rotzooi (een jaar of meer in bezit) ik ben niet de enige :lol: :lol:
Link naar reactie
[quote:28caecb21d="plextor"]je geeft een link naar kieskeurig. als dat een van de oordelen is duurzaamheid 6,9 Rob: camera gaat voor de derde keer terug (is mijn tweede overigens ). de video-opname van Peru is deels mislukt. Moet nu weer opgestuurd worden. Ik ben de camera dan weer voor 2 maanden kwijt (zo lang duurt een 'kleine reparatie'omdat ze er zo veel te repareren hebben vertelde een dame mij). JVC verkoopt gewoon rotzooi (een jaar of meer in bezit) ik ben niet de enige :lol: :lol:[/quote:28caecb21d] Dat is de 3 versie,ik heb daarvan de verbeterde versie.En tot nu toe was ik tevereden en ik heb mijn camera ook al een jaar! Oh en....ik heb apperaten gehad van Plextor die minder langme gingen :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...