Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een pc gekocht(Pachard Bell) op het pc was al winxp geinstalleerd. ik heb windows geformateerd omdat het pc beetje traag werd omdat ik veel dingen op de pc had. na het formateren heb ik windows xp opnieuw geinstaleerd. voor de formateren deed het [b:0f68fd5ed2]geluid [/b:0f68fd5ed2]wel, maar na het formateren en installeren van winxp doet nu het geluid nie meer. weet iemand wat ik moet doen helpt u me plz
Link naar reactie
kijk even wat er bij apparaatbeheer staat, klik op start menu > rechtermuis op Deze Computer, naar Eigenschappen, klik op Hardware en dan op Apparaatbeheer, en dan bij Besturing voor Geluid en spelletjes. vertel even wat er daar staat (gele uitroeptekens e.d). Waarschijnlijk moet je even een driver installeren.
Link naar reactie
[quote:9adf7a6d55="EmalshaH"]maar ik heb geen cd-rom(waar de driver in staat)van packardbell gekrgen. moet ik van packardbell.nl een driver download en hoe? wilt u aub me uitleggen plz. alvast bedankt.[/quote:9adf7a6d55] heb je helemaal geen cdrom erbij gekregen? ook geen restore cd? daarmee zou je nog een keer opnieuw kunnen installen
Link naar reactie
ik heb bij mijn device manager bij sound video and game controllers dit staan: audio codecs legacy adio drivers legacy video capture devices media control devices SiS 7010 adio driver(bij dit staat een uitroepteken=geel) video codecs weet iemand wat ik moet doen en hoe moet ik weten welke soundkaart ik heb dan kan ik een bettrefende driver downloaden. alvast bedankt.
Link naar reactie
Weet je eigenlijk wel welk type Packard Hell je eigenlijk hebt? Met die site van Antrix kan je dan niet meer mis zitten met je drivertjes, want misschien heeft Windows wel gedacht dat het een SIS-chip is, maar dat het helemaal geen SIS-chip is. Vandaar geel uitroepteken. Staat er geen typenummer op een sticker op die kast van je of zo? iMedia/iExtreme/Club XX-xxxxX of iets dergelijks? http://support.packardbell.com/nl/download/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...