anoniem Geplaatst: 19 juni 2004 Delen Geplaatst: 19 juni 2004 hallo, ik heb een pc gekocht(Pachard Bell) op het pc was al winxp geinstalleerd. ik heb windows geformateerd omdat het pc beetje traag werd omdat ik veel dingen op de pc had. na het formateren heb ik windows xp opnieuw geinstaleerd. voor de formateren deed het [b:0f68fd5ed2]geluid [/b:0f68fd5ed2]wel, maar na het formateren en installeren van winxp doet nu het geluid nie meer. weet iemand wat ik moet doen helpt u me plz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2004 kijk even wat er bij apparaatbeheer staat, klik op start menu > rechtermuis op Deze Computer, naar Eigenschappen, klik op Hardware en dan op Apparaatbeheer, en dan bij Besturing voor Geluid en spelletjes. vertel even wat er daar staat (gele uitroeptekens e.d). Waarschijnlijk moet je even een driver installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2004 je moet idd de drivers installeren. Ik neem aan dat je een onboard geluidskaart hebt, dan moet je op de site van Packerd Bell of op de cd's die je erbij hebt gekregen ff zoeken naar een driver... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2004 maar ik heb geen cd-rom(waar de driver in staat)van packardbell gekrgen. moet ik van packardbell.nl een driver download en hoe? wilt u aub me uitleggen plz. alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2004 Kijk bij configuratiescherm->systeem->apparaatbeheer en kijk wat er voor geluidskaart zit bij Besturing voor spelletjes en geluid. Ga dan naar de site van de betreffende fabrikant en download daar de juiste drivers Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2004 [quote:9adf7a6d55="EmalshaH"]maar ik heb geen cd-rom(waar de driver in staat)van packardbell gekrgen. moet ik van packardbell.nl een driver download en hoe? wilt u aub me uitleggen plz. alvast bedankt.[/quote:9adf7a6d55] heb je helemaal geen cdrom erbij gekregen? ook geen restore cd? daarmee zou je nog een keer opnieuw kunnen installen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2004 http://support.packardbell.com/nl/download/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2004 ik heb bij mijn device manager bij sound video and game controllers dit staan: audio codecs legacy adio drivers legacy video capture devices media control devices SiS 7010 adio driver(bij dit staat een uitroepteken=geel) video codecs weet iemand wat ik moet doen en hoe moet ik weten welke soundkaart ik heb dan kan ik een bettrefende driver downloaden. alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2004 www.sis.com, en dan even zoeken naar audio driver 7010 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2004 Als je de eigenschappen bekijkt van die SIS met geel uitroepteken, wat staat er dan bij de foutcode? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2004 Weet je eigenlijk wel welk type Packard Hell je eigenlijk hebt? Met die site van Antrix kan je dan niet meer mis zitten met je drivertjes, want misschien heeft Windows wel gedacht dat het een SIS-chip is, maar dat het helemaal geen SIS-chip is. Vandaar geel uitroepteken. Staat er geen typenummer op een sticker op die kast van je of zo? iMedia/iExtreme/Club XX-xxxxX of iets dergelijks? http://support.packardbell.com/nl/download/ Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen