Ga naar inhoud

CDRWs eens met Easy CD creator gemaakt werken niet met NERO


Aanbevolen berichten

[quote:d38660bb68="sanne2jo"]AUB ik hoef geen technische analyse, enkel wil ik weten of anderen eenzelfde ervaring hebben.[/quote:d38660bb68]Begrijpelijk, maar de oorzaak kan wel degelijk liggen in het feit dat de CD destijds in UDF formaat geschreven is. Dat is nl. een proprietair formaat, eigen aan DirectCD (van Adaptec, de maker van Easy CD Creator). En met dat formaat kan Nero niet overweg. Nere leverd wel een tool à la DirectCD, te weten InCD, maar die twee kunnen niet met elkaars formaten overweg. Als de CD destijds in ECDC als bv. een gewone data CD gebrand is, dan zou Nero daar geen problemen mee moeten hebben. Over welke versies van beide programma's hebben we het eigenlijk?
Link naar reactie
[quote:3ac9cf65cf="sanne2jo"]AUB ik hoef geen technische analyse, enkel wil ik weten of anderen eenzelfde ervaring hebben.[/quote:3ac9cf65cf] Neen, sinds het brander tijperk (scisi) heb ik dit nooit gehad. Heb beide pakketten gebruikt en ik kan de cdrw schijfjes met Nero en Met EasyCd gebruiken. geen probleem, lijkt me eerder dat er iets niet klopt bij je.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...