anoniem Geplaatst: 17 juni 2004 Delen Geplaatst: 17 juni 2004 Is het een vaker voorkomend probleem dat CDRWs die ooit met Easy Cd creator gebrand zijn, bij een latere overschakeling naar NERO niet meer bruikbaar zijn? Is er iets dat ik kan om toch mijn schijfjes niet weg te hoeven gooien? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2004 Easy CD Creator en Nero Burning ROM , kunnen niet met elkaar overweg, dit veroorzaakt conflicten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2004 Wekl merk cd's? Welke versie Easy CD Creator en Nero? Wat voor brander heb je? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2004 En zijn het UDF-gebrande CD's (met Direct CD) of gewone datacd's met Easy CD Creator? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2004 AUB ik hoef geen technische analyse, enkel wil ik weten of anderen eenzelfde ervaring hebben. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2004 [quote:d38660bb68="sanne2jo"]AUB ik hoef geen technische analyse, enkel wil ik weten of anderen eenzelfde ervaring hebben.[/quote:d38660bb68]Begrijpelijk, maar de oorzaak kan wel degelijk liggen in het feit dat de CD destijds in UDF formaat geschreven is. Dat is nl. een proprietair formaat, eigen aan DirectCD (van Adaptec, de maker van Easy CD Creator). En met dat formaat kan Nero niet overweg. Nere leverd wel een tool à la DirectCD, te weten InCD, maar die twee kunnen niet met elkaars formaten overweg. Als de CD destijds in ECDC als bv. een gewone data CD gebrand is, dan zou Nero daar geen problemen mee moeten hebben. Over welke versies van beide programma's hebben we het eigenlijk? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2004 [quote:3ac9cf65cf="sanne2jo"]AUB ik hoef geen technische analyse, enkel wil ik weten of anderen eenzelfde ervaring hebben.[/quote:3ac9cf65cf] Neen, sinds het brander tijperk (scisi) heb ik dit nooit gehad. Heb beide pakketten gebruikt en ik kan de cdrw schijfjes met Nero en Met EasyCd gebruiken. geen probleem, lijkt me eerder dat er iets niet klopt bij je. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2004 zal wel aan incd liggen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen