Ga naar inhoud

SD-Card probleem?


Aanbevolen berichten

Ik kon zo gauw niet en geschikter onderdeel van het forum vinden dan hier... Ik heb een vraag over mijn SD van Dane-elec de 256Mb versie. Nadat ik foto's heb gemaakt en ze vervolgens op m'n PC zet d.m.v. een reader kom ik erachter dat er afbeeldingen opstaan die leeg zijn, ik bedoel er staan afbeeldingen tussen die 0Kb zijn en ook niet zijn te openen met de viewer die ik hier heb....Wat zou dit kunnen zijn? Mvrgrt.Peiky
Link naar reactie
[quote:ba698af8d7]en als je de kaart terugleest in je camera: is er dan wel beeld???[/quote:ba698af8d7] Nee, het lijkt erop dat ik loze foto's maak.. [quote:ba698af8d7]En kan je via het USB-kabeltje van de camera wel die foto's naar je PC pompen?[/quote:ba698af8d7] Ook dan treedt het probleem op. Ik heb dat geprobeerd maar geeft geen oplossing..Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd naar de winkel waar ik hem heb gekocht, misschien weten die wat.. Mvrgrt.Peiky Edit iets verkeerd met de posting.. :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...