anoniem Geplaatst: 16 juni 2004 Delen Geplaatst: 16 juni 2004 Ik kon zo gauw niet en geschikter onderdeel van het forum vinden dan hier... Ik heb een vraag over mijn SD van Dane-elec de 256Mb versie. Nadat ik foto's heb gemaakt en ze vervolgens op m'n PC zet d.m.v. een reader kom ik erachter dat er afbeeldingen opstaan die leeg zijn, ik bedoel er staan afbeeldingen tussen die 0Kb zijn en ook niet zijn te openen met de viewer die ik hier heb....Wat zou dit kunnen zijn? Mvrgrt.Peiky Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2004 en als je de kaart terugleest in je camera: is er dan wel beeld??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2004 En kan je via het USB-kabeltje van de camera wel die foto's naar je PC pompen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2004 Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd naar de winkel waar ik hem heb gekocht, misschien weten die wat.. Mvrgrt.Peiky Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2004 [quote:ba698af8d7]en als je de kaart terugleest in je camera: is er dan wel beeld???[/quote:ba698af8d7] Nee, het lijkt erop dat ik loze foto's maak.. [quote:ba698af8d7]En kan je via het USB-kabeltje van de camera wel die foto's naar je PC pompen?[/quote:ba698af8d7] Ook dan treedt het probleem op. Ik heb dat geprobeerd maar geeft geen oplossing..Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd naar de winkel waar ik hem heb gekocht, misschien weten die wat.. Mvrgrt.Peiky Edit iets verkeerd met de posting.. :-? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen