Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Het lijkt misschien een wat simpele vraag maar toch bleef de verkoper mij het antwoord schuldig. Mijn vraag was: de interne software van de Ipaq 2210 is die ook in de Ned. taal? Het exemplaar in de winkel was nl. Engels. Heeft iemand trouwens ervaring met dit apparaat i.c.m. Tom Tom 3 navigatiesoftware? Graag jullie mening.
Link naar reactie
Ik heb hier toevallig zo'n ding van een kennis. De software is engelstalig. Die kennis is nou net niet zo vreselijk bedreven in het Engels, dus ik denk dat ie wel een NL versie had genomen, als ie er was geweest. Maar 100% zeker weet ik het ook niet. Microsoft is iha. wel vrij actief met vertalen namelijk.
Link naar reactie
[quote:726fbf30ab="gerben"]Ik heb hier toevallig zo'n ding van een kennis. De software is engelstalig. Die kennis is nou net niet zo vreselijk bedreven in het Engels, dus ik denk dat ie wel een NL versie had genomen, als ie er was geweest. Maar 100% zeker weet ik het ook niet. Microsoft is iha. wel vrij actief met vertalen namelijk.[/quote:726fbf30ab] Bedankt voor je reactie, ik heb het zelf vandaag ook nog eens nagevraagd in een ander winkel, die wist te melden dat het inderdaad Engelstalig was. Heeft die kennis overigens al ervaring met het apparaat opgedaan? Gr. Gerard.
Link naar reactie
Ik blijf natuurlijk zelf ook zoeken en vond via via uit betrouwbare bron dat de besturingssoftware inderdaad alleen Engels-talig is. Het navigatie gebeuren i.c.m. met Tom Tom 3 is voor mij echter het belangrijkst. Hierover kun je [url=http://www.pocketpc-club.nl] [u:89fdc8de47][b:89fdc8de47]hier[/b:89fdc8de47][/u:89fdc8de47] [/url] behoorlijk wat informatie vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...