anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Delen Geplaatst: 2 juni 2004 Het lijkt misschien een wat simpele vraag maar toch bleef de verkoper mij het antwoord schuldig. Mijn vraag was: de interne software van de Ipaq 2210 is die ook in de Ned. taal? Het exemplaar in de winkel was nl. Engels. Heeft iemand trouwens ervaring met dit apparaat i.c.m. Tom Tom 3 navigatiesoftware? Graag jullie mening. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2004 Ik heb hier toevallig zo'n ding van een kennis. De software is engelstalig. Die kennis is nou net niet zo vreselijk bedreven in het Engels, dus ik denk dat ie wel een NL versie had genomen, als ie er was geweest. Maar 100% zeker weet ik het ook niet. Microsoft is iha. wel vrij actief met vertalen namelijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 [quote:726fbf30ab="gerben"]Ik heb hier toevallig zo'n ding van een kennis. De software is engelstalig. Die kennis is nou net niet zo vreselijk bedreven in het Engels, dus ik denk dat ie wel een NL versie had genomen, als ie er was geweest. Maar 100% zeker weet ik het ook niet. Microsoft is iha. wel vrij actief met vertalen namelijk.[/quote:726fbf30ab] Bedankt voor je reactie, ik heb het zelf vandaag ook nog eens nagevraagd in een ander winkel, die wist te melden dat het inderdaad Engelstalig was. Heeft die kennis overigens al ervaring met het apparaat opgedaan? Gr. Gerard. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 Neu, hij heeft het ding net. Ik ben ook helemaal niet bekend met die dingen, het is dus voor mij ook aardig zoeken. Het lijkt wel op windows, maar alles is toch net even anders. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 Ik blijf natuurlijk zelf ook zoeken en vond via via uit betrouwbare bron dat de besturingssoftware inderdaad alleen Engels-talig is. Het navigatie gebeuren i.c.m. met Tom Tom 3 is voor mij echter het belangrijkst. Hierover kun je [url=http://www.pocketpc-club.nl] [u:89fdc8de47][b:89fdc8de47]hier[/b:89fdc8de47][/u:89fdc8de47] [/url] behoorlijk wat informatie vinden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 Kijk ook eens op de site van HP, op dit moment hebben ze een cursus betreffende de 2210. 8) www.hplearningcenter.com Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen