Ga naar inhoud

Dvd-brander flashen?


Aanbevolen berichten

heb zelf zeer slechte ervaring met het flashen van mijn dvd speler van liteon. Zie mijn topic: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=120947&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= je loopt dus echt het risico dat ie gewoon naar de knoppen gaat en je hem weg kunt gooien! Zolang het dus gewoon werkt zou ik het zeker niet doen!
Link naar reactie
[quote:287bb79451="Bosje"]flashen opzichzelf heb ik geen problemen gehad. Zoek met google, ja je kan hem hacken, op eigen risico. Je vindt waarschijnlijk hoofdzakelijk succes stories[/quote:287bb79451] Dat jij geen problemen heb gehad wil niet zeggen dat er ook geen problemen kunnen optreden en het veilig is. Nogmaals, alleen flashen als er compatibiliteitsproblemen zijn. Daarvoor is zo'n firmware upgrade ook bedoeld en voor niks anders. En inderdaad, op eigen risico, maar ik vind het een dom risico. Je loopt de kans iets te verknallen terwijl het wel gewerkt heeft en dat alleen maar omdat iemand per se nieuwere firmware wilt omdat hij denkt dat hij dan een beter apparaat heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...