anoniem Geplaatst: 22 mei 2004 Delen Geplaatst: 22 mei 2004 Ik heb een Lite On LDW-451S en ik ben nieuwschierig of ik die kan flashen naar een LDW-851S. Heeft iemand hier mischien ervaring mee. En kan je ook weer terug naar de orginele firmware flashen als het niet goed gaat? bvd RicardoS Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2004 Ik raad het je niet aan. Na een flash kun je niet meer terug. Je moet alleen je brander flashen als je problemen hebt met bepaalde dvd-r's of dvd-rw's of er zijn stabiliteitsproblemen die worden veroorzaakt door de brander. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2004 Maar ik hoor van verschillende kanten dat de hardware van een LDW-451S en een LDW-851S eigenlijk hetzelfde is en dat alleen de firmware anders is en het dus geen probleem zou moeten zijn. Ik zou graag eens een reactie horen van iemand die dit misschien al gedaan heeft. :P bvd RicardoS Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2004 Ik sluit me aan bij praatpaal. Hij werkt toch? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2004 heb zelf zeer slechte ervaring met het flashen van mijn dvd speler van liteon. Zie mijn topic: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=120947&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= je loopt dus echt het risico dat ie gewoon naar de knoppen gaat en je hem weg kunt gooien! Zolang het dus gewoon werkt zou ik het zeker niet doen! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2004 flashen opzichzelf heb ik geen problemen gehad. Zoek met google, ja je kan hem hacken, op eigen risico. Je vindt waarschijnlijk hoofdzakelijk succes stories Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2004 [quote:287bb79451="Bosje"]flashen opzichzelf heb ik geen problemen gehad. Zoek met google, ja je kan hem hacken, op eigen risico. Je vindt waarschijnlijk hoofdzakelijk succes stories[/quote:287bb79451] Dat jij geen problemen heb gehad wil niet zeggen dat er ook geen problemen kunnen optreden en het veilig is. Nogmaals, alleen flashen als er compatibiliteitsproblemen zijn. Daarvoor is zo'n firmware upgrade ook bedoeld en voor niks anders. En inderdaad, op eigen risico, maar ik vind het een dom risico. Je loopt de kans iets te verknallen terwijl het wel gewerkt heeft en dat alleen maar omdat iemand per se nieuwere firmware wilt omdat hij denkt dat hij dan een beter apparaat heeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2004 klopt hoor wat je zegt : ik vraag ook altijd waarom men wil flashen. Normaliter als je alles volgens rtfm doet en geen stroomstoring van het electriciteits net krijgt gaat het goed. En de juiste bestanden gebruiken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen