Ga naar inhoud

Welk CF-kaartje


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om naast de 128 (Kobishi) + 16 MB (Canon) nog maar een CF-kaartje te kopen om op vakantie op een wat hogere resolutie te kunnen schieten. Vanwege de lage prijzen gewoon maar eentje van 256 MB. Zijn er nog adviezen om voor een bepaald merk te gaan? Ik heb wat negatieve dingen gelezen over SanDisk, maar dit bedrijf heeft toch wel wat ervaring lijkt me.
Link naar reactie
ik neem aan dat je een canon heb, ik heb heb de A80. Gebruik 256 Mb sinds dec van Dane Electric (geen klachten) (op pcdumpdag 55 euro voor betaald) Voor de komende vakantie een 256 MB erbij gekocht, effe geprobeerd, geen problemen merk Kingston. In april pcdumpdag 50 euro (ik heb nooit sandisk gebruikt, die waren altijd duurder) Beide waren retail ondertsaande link (wel a60 - a70) zal je zien welke merken mensen gebruiken. Hopelijk heb je erwat aan. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/810806
Link naar reactie
Heb zelf de Canon Eos 300D digitale reflexcamera. ik gebruik standaard Dane Elec kaartjes van 256 MB (geen XS) en moet zeggen dat ze snel genoeg zijn om zelfs in sportmodus snel achter elkaar te kunnen nemen zonder vertraging (1 foto neemt zo'n 3.5 MB in beslag, 6.1 Mpixel standaard jpeg-compressie). Misschien dat het sneller gaat met XS kaartjes maar het gaat nu voor mij snel genoeg !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...