anoniem Geplaatst: 20 mei 2004 Delen Geplaatst: 20 mei 2004 Ik ben van plan om naast de 128 (Kobishi) + 16 MB (Canon) nog maar een CF-kaartje te kopen om op vakantie op een wat hogere resolutie te kunnen schieten. Vanwege de lage prijzen gewoon maar eentje van 256 MB. Zijn er nog adviezen om voor een bepaald merk te gaan? Ik heb wat negatieve dingen gelezen over SanDisk, maar dit bedrijf heeft toch wel wat ervaring lijkt me. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2004 ik neem aan dat je een canon heb, ik heb heb de A80. Gebruik 256 Mb sinds dec van Dane Electric (geen klachten) (op pcdumpdag 55 euro voor betaald) Voor de komende vakantie een 256 MB erbij gekocht, effe geprobeerd, geen problemen merk Kingston. In april pcdumpdag 50 euro (ik heb nooit sandisk gebruikt, die waren altijd duurder) Beide waren retail ondertsaande link (wel a60 - a70) zal je zien welke merken mensen gebruiken. Hopelijk heb je erwat aan. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/810806 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2004 K thanx, goeie link. Ik zie van Dane-Elec dat ze ook Compact Flash Xs hebben, is dat wat voor de A70? Ik zie een gewone Dane-Elec 256 MB CF in de Tweakers Pricewatch voor 42,- ex verzendkosten, dus ik ga ff in de wat grotere dorpen en steden kijken of hij daar niet gewoon te halen is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2004 dat Xs betekent dat het kaartje sneller kan wegschrijven en kan lezen. Dat zou, als je foto's in hoge resoluties maakt met een hoge kwaliteit, in snelheid moeten schelen. Ik gebruik voor mijn ixus 400 kaartjes van Dane elec en Apacer; ze werken tot nu toe allebei goed. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2004 Wat Xs is wist ik, alleen of ze met de A70 goed werken...? Ik denk het wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2004 ik heb ook zo'n Xs kaartje, in mijn canon ixus werkt dat gewoon goed. Het lijkt me dus geen probleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2004 Heb zelf de Canon Eos 300D digitale reflexcamera. ik gebruik standaard Dane Elec kaartjes van 256 MB (geen XS) en moet zeggen dat ze snel genoeg zijn om zelfs in sportmodus snel achter elkaar te kunnen nemen zonder vertraging (1 foto neemt zo'n 3.5 MB in beslag, 6.1 Mpixel standaard jpeg-compressie). Misschien dat het sneller gaat met XS kaartjes maar het gaat nu voor mij snel genoeg ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2004 Mooi dat ik het weet, als het daarvoor niet nodig is, dan is het voor een A70 ook niet nodig ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen