Ga naar inhoud

Stuurprogramma probleem


Aanbevolen berichten

Ga naar Configuratiescherm --> Systeembeheer --> Computerbeheer. Hier kies je links onder Systeemwerkset voor Apparaatbeheer. Loop de lijst langs tot je een onderdeel ziet met een uitroeptekentje erbij. Vervolgens kun je je erop dubbelklikken, dan krijg je een venstertje waar je voor het tabblad Stuurprogramma kunt kiezen, dan kun je informatie opvragen over de maker van het stuurprogramma en ook eventueel het stuurprogramma updaten. Succes! 8)
Link naar reactie
[quote:098974a7b5="PCMASTER086"]Ga naar Configuratiescherm --> Systeembeheer --> Computerbeheer. Hier kies je links onder Systeemwerkset voor Apparaatbeheer. Loop de lijst langs tot je een onderdeel ziet met een uitroeptekentje erbij. Vervolgens kun je je erop dubbelklikken, dan krijg je een venstertje waar je voor het tabblad Stuurprogramma kunt kiezen, dan kun je informatie opvragen over de maker van het stuurprogramma en ook eventueel het stuurprogramma updaten. Succes! 8)[/quote:098974a7b5] Info opvragen over het stuurprogramma als het stuurprogramma ontbreekt :o En stuurprogramma bijwerken heeft natuurlijk ook geen zin als Windows hem niet heeft. En ik neem aan dat edgo64 hem ook niet heeft. Edgo, maak anders je PC open en kijk op de PCI kaart waarom het gaat. Ik denk een modem of netwerkkaart (?) Kijk dan of je iets van een merk ziet staan. Noteer alle namen en nummers die je ziet en ga dan zoeken met Google. Dan moet je wel de juiste driver kunnen vinden.
Link naar reactie
[quote:28fc31c269="Chestah"]pakt AIDA32 (of de opvolger) ook geen dingen die nog niet geinstalleerd zijn? (weet ik niet zeker, ik vraag het maar)[/quote:28fc31c269] Volgens mij niet. Je hebt echt drivers nodig om met Aida32 e.d. informatie te krijgen over het apparaat. Anders krijg je hele globale info over wat voor soort apparaat het is, zoals Windows het in dit geval heeft over een 'simple communications controller.'
Link naar reactie
Als je dat interne modem niet gebruikt, dan gewoon aangeven dat Windows niet meer om de juiste driver moet gaan vragen. Dan krijg je ook zo'n mooi geel vraagteken in je Device Manager. Mooier is natuurlijk om de juiste driver te installeren, kreeg je niet zo'n pakket driver-CD's bij je PC?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...