Ga naar inhoud

joy-stick + Throttle


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben een amateur piloot en heb de flightsimulator F16 Falcon 4.0. Ik heb jaren geleden bij flightbase in tilburg een joy-stick en throttle gekocht van het merk suncom. Nu heb ik een andere computer met windows xp erop. Toen kon ik de joy-stick en throttle niet geinstalleerd krijgen. Dus heb ik er een harde schijf bij laten zetten met windows 98 erop. Nu kan ik hem wel installeren maar in de lijst waar ik de juiste joy-stick en throttle moet kiezen via configuratie/spelbesturing staat hij niet bij. Er staan wel diverse andere combinaties maar een aantal keuze mogelijkheden die er altijd wel stonden staan er nu niet meer. Ik installeer vanaf cd dus het moet er nog op staan. Nu is het wel zo dat als ik de draad van het toetsenbord uit de computer haal en ik doe daar de draad van de joy-stick/throttle in dat de lampjes van de joy-stick/throttle al gaan branden. Bij de oude computer was dat niet zo, dan gingen ze pas aan als ik de computer aanzette. Ondanks dat ik nu dus W98 heb lukt het jammer genoeg nog niet. Suncom bestaat niet meer en Flightbase ook niet meer dus daar kan ik ook niet meer terecht. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Martie van Voorden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...