Ga naar inhoud

HP Scanjet 3300C probleem


Aanbevolen berichten

Plotseling wil mijn HP Scanjet 3300C niet meer scannen. Ik heb nu zo'n beetje alles geprobeerd, maar ik krijg steeds een "onbekende programmafout" Error 2117. Ik heb de nieuwste drivers + updates gedownload en geïnstalleerd (heeft geen digitale code voor XP). Het lijkt mij sterk dat de scanner plotseling kapot is, al eerder werkte hij niet goed, maar toen heb ik het kunnen oplossen door de driver opnieuw te installeren. Iemand een idee, of weet iemand hoe ik dit probleem aan HP kan voorleggen.
Link naar reactie
Ik heb inmiddels alles weer een keer opnieuw geïnstallleerd en -wonder boven wonder- het werkt nu weer. Voor de goede orde: - alles gedeïnstalleerd - USB eruit getrokken - PC opgestart - sj650du.exe gedraaid (gedownload van HP) - sj700du.exe gedraaid (gedownload van HP) - PC uitgezet en opnieuw gestart Misschien ergens een corrupt bestandje of zo?
Link naar reactie
Ik heb de Deskjet 6200C en de kopierknop doet het goed. Wel heb ik daarvoor destijds de nieuwste drivers bij de site van HP opgehaald, omdat toen ik deze scanner kreeg, er nog geen XP was. Wel heb ik een ander probleem inclusief een vraag trouwens: Ik heb een hub (met stroomvoorziening), waar de ADSL verbinding op aangesloten is. De scanner zit in een usb poort van de computer. Als mijn ADSL verbinding actief is, stopt de scanner plotseling ineens met scannen. Vreemd genoeg doet hij het wel goed als er geen ADSL verbinding actief is. Dat is wel vervelend, want af en toe vergeet ik de verbinding te verbreken, en dan "hangt" de hele computer vast. Weet iemand wat hier de oorzaak van is? Heb al naar HP gemaild maar die weten het niet. De scanner zelf werkt prima.
Link naar reactie
Nog even een ander vraagje. Om de kopieerknop te testen nam ik als orignineel een brief met een rechter kantlijn van een cm of drie (dat was het dichtst bij de hand) Er deed zich iets voor wat mij al langer stoort nl dat het wit van de rechter kantlijn niet mee komt op de kopie omdat het scanprogramma dat niet als deel van het te scannen dokument beschouwt. Is daar wat aan te doen?
Link naar reactie
Ben bang voor je dat het niet meer zal lukken. Is een bekend probleem, heb zelf hier ook de 3300c, met het zelfde euvel. Heb zelfs een officiele cd van HP voor xp gekregen maar hij doet hier niks. Het enige wat je kan proberen is om de wizard in XP te te gebruiken. Die je vind onder camera's en scanners.
Link naar reactie
bij het direct gebruik van de knoppen op de scanner lijkt er op dat hij kijkt waar de tekst staat en dit afsnijt als het wit is. bij het gebruik van een extern grafisch programma kan je waarschijnlijk aangeven wat je gescant wil hebben en dan wel het volledige a4 vel merk met meerdere ook niet agfascanners die dit probleem heeft als er een twain - driver aanwezig is kan je in elke applicatie je scan inlezen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...