Ga naar inhoud

Storing Siemens WM16E360NL / 16


Zerocool1979

Aanbevolen berichten

Ik had een tijdje geleden een rvs boutje van m'n werk in m'n trommel zitten. En heb toen de halve wasmachine uit elkaar moeten halen omdat het boutje er niet uit wilde komen. Ik dus ook bijna alle electronica verwijderd. Nu komt het probleem...ik was met het vastzetten van de kabels 1 kabeltje vergeten ...dus t-wrapje weer losgeknipt....en hoe kan t ook anders..ik knip natuurlijk in een kabeltje... Nou was het gelukkig een enkele draad,dus netjes gestript en gesoldeerd,en vervolgens netjes geïsoleerd met een krimpkous. Alles netjes terug gemonteerd en de machine laten draaien...niks aan de hand ..dacht ik. Maar nou bleek dus de machine in de eerste stap van het programma te blijven hangen... Hij was anderhalf uur bezig en was nog niet klaar, dus op afpompen en centrifugeren gezet en dat maakte hij af. Maar nou blijkt dat tie zelfs niet warm word. Weet iemand hoe ik de machine kan resseten? Heb al wat geprobeerd met die draaiknop,maar werkt ook niet... Of is er iemand met een andere oplossing/suggestie... Alle hulp is welkom.. M.v.g. Jean
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...