Ga naar inhoud

Ik heb mijn voeding opgeblazen


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben alexander en ik ben nieuw op dit forum. maar nu over de voeding.laatst was ik wat aan het klooien met mijn pc. achterop de kast zat een knopje.ik dacht:kom ik druk em eens in. ineens..*pof*.. allemaal rook en mijn voeding stuk... :oops: op het knopje stonden 2 getallen en die had ik dus verwisseld. wat is er in godsnaam gebeurd :roll:
Link naar reactie
[quote:fa2e4cad58="Ripper_alexander"]achterop de kast zat een knopje.ik dacht:kom ik druk em eens in.[/quote:fa2e4cad58]Welkom op dit form. Stond er op dat knopje iets met 110/220 of 230? Dat kan een vrij rampzalig effect hebben op de computer. Als je eenr eserve voeding hebt (of kan bemachtigen) dan kan je systeem eventueel nog testen. Probeer eerst het systeem (kaal) testen, met uiteraard een andere netvoeding. Helaas kan er veel meer kapot zijn, dus gedachtenloos zomaar dingen vervangen, dat moet ik je afraden. Als de tekst erg onduidelijk is, dan zou je er je leverancier ook nog op aan kunnen spreken.
Link naar reactie
[quote:d8c36b0baf="wtheiner"]Niks aan de hand volgens mij, gewoon nieuwe voeding kopen en game maar :wink: Ik heb zo ook een keer een voeding opgeblazen, op een Lan-party :lol: Ik kreeg 5 euro als ik da deed, POEF, en 5 euro verdient :P :P En die PC draait nu gewoon prima, met een nieuwe voeding !! W.[/quote:d8c36b0baf] En dan een neiuwe voeding kopen voor 29 euro Vette winst man COOL :roll:
Link naar reactie
Heb dat ook eens gehad met een oudere voeding, had em aangesloten zonder te kijken waar hij op stond. Zodra de stekker erin zat kwam er een vreemd geluid uit, ik ging wat dichterbij kijken en ineens stond m'n kamer dus onder de rook. Meestal gaat er in zo'n geval niet meer kapot dan de PSU zelf, de condensatoren waren in mijn geval compleet weggeblazen. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...