Ga naar inhoud

Headphone + mic = Headset


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een goede Headphone met microfoon. Ik wil het voornamelijk gebruiken voor bij Lanparties en gewoon online gamen zodat je gewoon met mensen kunt praten, zoals dat bij UT2004 kan. Dus hebben jullie ideeën, ervaringen, opmerkingen, dan hoor ik dat graag van jullie. Ik sta voor alles open :wink: Bedankt.
Link naar reactie
[quote:61aded2841="bbx"]ja, stom van mij. Tuurlijk Headset... :oops: P.s. RD, ik had ergens gelezen dat jij een 5.1 Headset had van Zalman. Klopt dat? En hoe is die? Ksta nog steeds open voor ideeën natuurlijk[/quote:61aded2841] DAt is geen headset! DAt is gewoon een koptelefoon. Naja, gewoon. Ziet er wel huge uit, maar je hebt dan ook wel veel surround. Plantronics en Sennheiser maken hele goede headsetjes, in die hoek kan je wel mooi zoeken, bijvoorbeeld een PLantronics audio.70 of .90, ligt er maar aan wat U lekkerder vind zitten, .70 is met zo'n achteroverkoptelefoon, en de .90 een gewone.
Link naar reactie
Mijn mening is dat je ze zelf in de winkel ( indien mogelijk) ff moet "passen ". Aan gezien je zo'n headset vrij lang op je oren hebt zitten is draagcomfort misschien nog wel belangrijker dan allerlei gadgets. Wat heb je tenslotte aan een duur apparaat als het niet zit :-? Zoek er een paar aan de specificaties die jij vereist en maak dan een keuze. Heb nl. zelf nog 2 liggen die voor geen meter zitten :oops: Succes P.s. je hebt ze trouwens met een USB aanluiting en met pluggen :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...