Ga naar inhoud

HDD external cage


Aanbevolen berichten

Hallo mensen!! Ik heb in mijn oude pc een vrij recente WD (80Gb, 7200rpm, 8mb) harde schijf zitten. Nu heb ik echter een laptop, maar men downloads rijzen onderhand de pan uit. Daarom vraag ik me af of het mogelijk en wenselijk is om bij deze WD een external cage te kopen, zodat ik mijn HD ruimte wat kan uitbreiden. Daarbij heeft mijn laptop (raar genoeg) geen USB2 of firewire aansluiting, er zal dus (neem ik aan) een PCMCIA kaartje moeten komen, met deze mogelijkheid. Ik ben niet op zoek naar het allerbeste, het mag niet al te veel kosten maar wel fatsoenlijk werken. Ik hoop dat iemand me wat tips kan geven!! Thanks! Jasper
Link naar reactie
Ik zal het nog iets duidelijker maken: Ik ben voor mijn dagelijks gebruik overgestapt op mijn nieuwe laptop. Deze heeft echter maar beperkte harde schijf ruimte. Wel heb ik een jaar geleden 80GB in mijn pc erbij geplaatst. Mijn pc gebruik ik nauwelijks meer. Een goedkope (hoop ik) oplossing zou kunnen zijn dat ik deze harde schijf door middel van een external cage zou kunnen koppelen aan mijn laptop. Dus: Is dit een rendabele oplossing en welke verbinding zou ik moeten gebruiken?? Ik hoop dat mijn vraag nu duidelijk is! bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...