Ga naar inhoud

Welk moederbord ??


Aanbevolen berichten

Ik zet regelmatig nieuwe PC's in elkaar, voor mezelf en voor andere mensen. Maar nu loop ik toch altijd tegen een probleem aan: Welk moederbord moet ik nemen ??? Processor weet ik altijd wel. Hardeschijf, geluidskaart, dvd-speler, enz. weet ik altijd wel. Maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik naar moet kijken. Jaah de FPS, maar ik heb meer moeite met het kiezen van welke chipset. Weet iemand een goeie site met revieuws of zo.... Alvast bedankt! W.
Link naar reactie
sorry voor de onduidelijkheid, het is in het algemeen. De ene persoon wilt graag game en de andere liever gewoon werken. Maar waar kan ik vinden welke chipset goed is voor welke gebruikersvoorwaarden. Het gaat mij niet om het beste van dit moment maar ik wil graag weten waar ik informatie kan vinden over welke chipset aanbevolen is voor wat. Snap je? Sorry als het nog wat onduidelijk is...... :oops: Maar ik wil dus graag weten hoe ik kan zien welk moederbord goed is. En waar dat moederbord goed in is. Bijvoorbeeld op een bepaalde site waar ze revieus geven of zo.
Link naar reactie
[quote:f9294be552="wtheiner"]Maar ik wil dus graag weten hoe ik kan zien welk moederbord goed is. En waar dat moederbord goed in is. Bijvoorbeeld op een bepaalde site waar ze revieus geven of zo.[/quote:f9294be552] dat is toch niet zo moeilijk te vinden :-? .... review + nforce2 http://www.google.nl/search?q=nforce2+review&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr= =plenty resultaten ;) review + mainboard merk/typ etcetc in google..... zoek en gij zult vinden
Link naar reactie
Okay dat is dan de beste chipset van dit moment. Maar over 2 maanden moet ik waarschijnlijk weer een nieuw systeem in elkaar zetten en dan zullen er wel weer nieuwe chipsets zijn. Hoe weet ik dan welk chipset het beste is voor welke processor? Want dan kan ik niet zoeken via google naar een revieuw want ik weet niet welke chipset ik wil..... Of moet ik dan eerst op mycom kijken en dan voor iedere chipset een revieuw zoeken? W.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...